Salon Sarah

Salon Sarah 

Olen ollut nyt keväällä työssäoppimassa ihanassa Salon Sarah parturi-kampaamossa. Kampaamoa pitää yrittäjä Eila Riez Salossa Ilolankadulla. Liiketila sijaitsee Ilolansalon alakerrassa. Salon Sarahissa tehdään kaikkia perus kampaamo- ja parturipalveluita. Liikkeessä on mm. myynnissä Goldwellin, KC:n ja Cutrinin tuotteita. 
Eila on ollut yrittäjä kymmeniä vuosia ja hänen ammattitaitonsa näkyy työskentelyssä. Olen siis päässyt hyvään oppiin!

Eila avasi minulle heti oman varauskirjan, joka oli täynnä jo ensimmäisenä harjoittelupäivänä. Jännitti kyllä kovasti, mutta parempaa ohjaajaa en voisi pyytää.Olen oppinut Eilalla todella paljon ja minulla on ollut todella mukavaa työskennellä hänen kanssaan. 
Olen päässyt tekemään permanentteja, värejä, kampauksia ja leikkauksia. Eila antaa minun tehdä omaa tahtiani ja ohjeistaa heti kun apua tarvitsen. Liikkeessä on reipas meno koko ajan. 

Tässä vielä työntouhussa, olen oppinut erityisesti föönaamaan ja leikkaamaan naisten lyhyitä hiusmalleja, mikä on ollut todella kivaa ja hyödyllistä.Odotan innolla kaikkea mitä tulen vielä Salon Sarah liikkeessä oppimaan!
Tekemällä oppii sen olen huomannut harjoitteluni aikana!

Kommentit